Śledzenie użytkowników
Dzięki LiveChat będziesz dokładnie wiedzieć, kto odwiedza Twoją witrynę. Korzystając z informacji o konsumentach, będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę i doświadczenie zakupu swoim Klientom
Zbieranie danych o Klientach
Zobacz, kto przegląda obecnie Twoją witrynę i wybierz najlepsze podejście, aby zmienić gościa w Klienta. LiveChat śledzi lokalizację Twoich Klientów i pokazuje, którą stronę odwiedzają.
Filtrowanie odwiedzających
Filtruj pulę Klientów, aby wyświetlać użytkowników z określonego kraju lub tych odwiedzających konkretną stronę. Możesz także wybrać pokazywanie tylko nowych lub powracających Klientów.
Dodatkowe informacje o odwiedzających
Możesz podawać jeszcze więcej danych bezpośrednio na LiveChat, korzystając z naszej integracji z Facebookiem lub różnymi usługami CRM, takimi jak Highrise, Fullcontact i Nutshell.