Zarządzaj wszystkimi wiadomościami od klientów w jednym miejscu. Buduj lepsze więzi, automatycznie.
Darmowy 14 dniowy trial Karta nie wymagana Gotowe automatyzacje
Zobacz prezentację wideo Zobacz prezentację wideo
Jeden system zgłoszeń dla lepszej współpracy. Usprawnij swój codzienny przepływ pracy i zachwyć klientów szybkim wsparciem.
Zobacz prezentację produktuAutomatycznie rozwiązuj zgłoszenia i oszczędzaj czas w przypadku skomplikowanych spraw.
Podnieś poziom rozwiązywanych spraw dzięki predefiniowanym odpowiedziom.
Adresuj wiele podobnych zgłoszeń klientów ze swojej listy na raz.
Zagłęb się w raporty z metrykami wydajności, aby podejmować decyzje na podstawie danych.
Połącz kanały komunikacji w jednym dashboardzie.
Skoncentruj się, filtrując i grupując sprawy klientów.
Szybko aktualizuj etap, na którym znajduje się sprawa Twojego klienta.
Przeglądaj poprzednie rozmowy, aby dogłębnie zrozumieć klienta.
Unikaj trudnych sytuacji, w których wielu agentów obsługuje ten sam ticket.
Zawołaj specjalistę, który pomoże szybko rozwiązać sprawę.
Omawiaj złożone przypadki ze swoim zespołem w sposób niewidoczny dla klienta.
Zostań obserwatorem, aby otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach w czasie rzeczywistym.
Zespół Brastel oszczędza 12 minut na obsłudze każdego zgłoszenia. To spadek o 39% w procesie obsługi klienta.
Zespół Brastel obsługuje prawie 2000 ticketów miesięcznie za pomocą automatyzacji.
HelpDesk obejmuje wszystko, czego potrzebowaliśmy, jeśli chodzi o asynchroniczną komunikację z klientem.
Irina Bokareva
Marketing Project Manager w Brastel Co., Ltd.
Darmowy 14 dniowy trial Karta nie wymagana Prosta konfiguracja
Zintegruj system zgłoszeń HelpDesk z CRM, ulubionymi aplikacjami i platformami do zarządzania, aby w pełni odzwierciedlić Twój codzienny przepływ pracy.
Skorzystaj z dostępnych zasobów zaprojektowanych z myślą o Tobie, aby uzyskać pomoc, znaleźć inspirację i zacząć działać w swoim systemie zgłoszeń.
Oprogramowanie HelpDesk to narzędzie obsługujące szeroki zakres działań wspierających klienta. Możesz organizować wiadomości, udzielać pomocy i wymieniać informacje z klientami w jednym punkcie kontaktowym. Aplikacja wykorzystuje tickety do komunikacji — dlatego jest również znana jako system zgłoszeń.
Dane zebrane z ticketów są cennym źródłem informacji o klientach. Możesz analizować historie wsparcia i być dobrze przygotowanym na nowe przypadki klientów.
Oprogramowanie help desk generuje raporty tematyczne, które pozwalają zweryfikować wydajność zespołu i udoskonalić strategię obsługi klienta.
Karta nie wymagana Gotowe automatyzacje Prosta konfiguracja