Raporty i analizy
Dowiedz się, które części Twojej usługi wymagają poprawy, korzystając z raportów dostępnych w usłudze LiveChat. Te wbudowane funkcje analityczne pomogą Ci śledzić ważne dane z czatu
Podstawowe statystyki
To chleb powszedni modułu sprawozdawczego. Ten raport zawiera omówienie działań związanych z obsługą Klienta z ostatnich siedmiu dni.
Oferuje świetny sposób na nadrobienie zaległości w zakresie obsługi Klienta i zapewnia dostęp do kluczowych danych dotyczących obsługi czatu
Raporty czatu
Informacje o przeprowadzonych czatach
Eksportowanie
Wszystkie raporty mogą być przechowywane w pliku CSV. Możesz również skonfigurować raporty na żądanie i zaplanować je, aby wszystkie dane dotyczące obsługi Klienta były prawidłowo przesyłane do skrzynki odbiorczej poczty e-mail.
Raporty do eksportu obejmują takie obszary, jak
Czaty, ankiety, porzucenie kolejki i cele. Mogą być ustawione tak, aby powtarzały się codziennie, co tydzień lub miesiąc.
Filtry
Wszystkie wymienione raporty można filtrować, aby wyświetlić wyniki dla określonej listy warunków. Warunki te obejmują: czas, agent związany z czatem, określoną grupę i tag przypisany do czatu.
Możesz również wybrać przeglądanie danych w podziale 24-godzinnym . Pokazuje, które części dnia są najbardziej obciążone lub najwolniejsze dla Twoich agentów. Na przykład możesz zobaczyć godziny, w których otrzymują najwięcej czatów.
Raporty za pośrednictwem interfejsu API
Interfejsu API LiveChat można używać do pobierania raportów bez korzystania z aplikacji. Pomoże Ci to zbudować własną niestandardową analitykę, dostarczając dane LiveChat bezpośrednio do Twojej infrastruktury.
Podsumowanie dnia
Otrzymuj codzienne raporty o aktywności LiveChat bezpośrednio na swój adres e-mail. Krótkie, codzienne podsumowanie będzie zawierać informacje o liczbie obsługiwanych czatów i pozwoli Ci dowiedzieć się, ile z tych rozmów poszło dobrze lub źle.
Dashboard
Zobacz swoje statystyki na pierwszy rzut oka, korzystając z pulpitu nawigacyjnego LiveChat. Zawiera najważniejsze parametry, które musisz mieć na uwadze, w tym liczbę rozmów na czacie, zadowolenie Klienta i czas reakcji. Idealny do wyświetlania na ekranie telewizora!