Narzędzia e-commerce
LiveChat działa również jako oprogramowanie do czatowania w e-commerce. Będziesz mógł zidentyfikować potencjalnych nabywców i zaangażować ich, śledząc jednocześnie ich zakupy zrealizowane podczas rozmowy przez LiveChat.
Cele
Będziesz mógł śledzić wszystkie rozmowy, które doprowadziły do sprzedaży za pomocą funkcji celu. Możesz ustawić korzystne warunki, do których chcesz dotrzeć, np. sprzedaż lub rejestrację, po czym automatycznie powiązać je z czatami. Kiedy tylko cel zostanie osiągnięty podczas rozmowy, LiveChat powiadomi Cię o tym.
Cele to najlepszy sposób na obliczenie ROI twoich czatów. Działają również świetnie, jeśli agenci otrzymują prowizję zgodnie ze swoją sprzedażą – dokładnie wiesz, ile sprzedaży wykonali konkretni agenci.
Informacje o sprzedaży
LiveChat oferuje cenne informacje o sprzedaży, takie jak strona odsyłająca lub bieżąca lokalizacja bezpośrednio w oknie czatu. Możesz wykorzystać te dodatkowe dane, aby skuteczniej zamknąć sprzedaż.
Ponadto można korzystać z różnych integracji zewnętrznych w celu uzyskania szczegółowych informacji kontaktowych z własnych baz danych i wyświetlania ich w usłudze LiveChat.
Kierowanie na użytkowników z kampanii
LiveChat pozwala automatycznie dotrzeć do potencjalnych Klientów, którzy weszli na Twoją stronę internetową w ramach konkretnej kampanii marketingowej. Po prostu utwórz niestandardowe zaproszenie, które zostanie uruchomione, gdy ktoś użyje linku powiązanego z kampanią lub wejdzie z konkretnej strony odsyłającej.
Integracje e-commerce
Skorzystaj z naszych integracji e-commerce, aby połączyć LiveChat z narzędziami sprzedażowymi, z których korzystasz. Posiadamy szereg wtyczek popularnych platform e-commerce, a także wiele funkcji analitycznych i integracji CRM. Na przykład możesz zobaczyć, jak duży wpływ ma Twój LiveChat w Google Analytics.