Narzędzia czatu
Czatowanie jest łatwiejsze dzięki LiveChat. Twoi agenci otrzymują wszystkie narzędzia i informacje, których potrzebują do szybkiej i bezbolesnej obsługi Klienta za pomocą czatu na żywo.
Podgląd wiadomości
Możesz dosłownie spojrzeć w umysły swoich Klientów za pomocą LiveChat. Wszystko, o czym piszą Klienci, jest widoczne w oknie czatu, nawet zanim wyślą daną wiadomość.
Podgląd pisanej wiadomość pozwala zarówno przygotować odpowiedź, jak i odkryć inne problemy, które normalnie pozostałyby niezauważone.
Gotowe odpowiedzi
Nie musisz wpisywać tej samej odpowiedzi w kółko. Pracuj mądrze, tworząc canned: gotową odpowiedź na popularne pytanie, które można przywołać za pomocą kilku naciśnięć klawiszy.
Oszczędź czas, tworząc odpowiedzi canned na informacje o zniżkach, ceny i linki do konkretnych miejsc w Twojej witrynie.
Informacje o użytkownikach
LiveChat zapewnia wszystkie niezbędne informacje o odwiedzających, potrzebne do zamknięcia sprzedaży lub rozwiązania sprawy wsparcia, na przykład lokalizacji użytkownika.
Każdy czat może rozpocząć się od niestandardowej ankiety przed chatem, która pyta Klienta o jego adres e-mail, identyfikator zamówienia lub inne ważne informacje, dzięki czemu nie musisz robić tego za każdym razem.
Tagi czatu
Oznaczanie rozmów pozwoli Ci uzyskać dostęp do zupełnie nowego poziomu danych Klientów. Dodając krótką etykietę do czatu, będziesz mógł wyszukiwać statystyki tylko dla określonego rodzaju spraw.
Na przykład możesz sprawdzić, jakie są bieżące poziomy satysfakcji Klienta w przypadku czatów wspierających. Będziesz wiedzieć, które przypadki są najtrudniejsze i wymagają trochę więcej czasu.
Udostępnianie plików
Zarówno Twoi agenci, jak i Klienci mogą używać LiveChat do wymiany plików. Nie musisz używać brzydkich linków, ani załączników do wiadomości e-mail. Po prostu przeciągnij i upuść plik w oknie czatu. LiveChat zrobi za Ciebie resztę.
Korzystasz z Dropbox do zarządzania plikami, które chcesz udostępnić? Nie martw się, mamy dla niego także integrację!
Archiwum
Wszystkie rozmowy są przechowywane i możesz przejrzeć je później. Korzystając z bogatych opcji filtrowania, będziesz w stanie szybko znaleźć rozmowy zawierające określoną frazę, które były obsługiwane przez określonego agenta lub miały miejsce w określonym przedziale czasowym.
Oś czasu
Podczas zwracania się do Klientów powracających zawsze musisz sprawdzić poprzednią komunikację, aby zapewnić najlepszą obsługę. Dzięki LiveChat wszystkie poprzednie rozmowy są łatwo dostępne w oknie czatu. Nie musisz przełączać się między czatem a archiwami.
Status wiadomości
LiveChat powie Tobie i Twoim Klientom, kiedy wiadomości wysyłane na czacie otrzymają status dostarczone i odczytane.
Statusy sprawiają, że rozmowy są płynniejsze – ograniczają niepotrzebne wiadomości, pomagają wyjaśnić kontekst i nie pozostawiają żadnej utraconej odpowiedzi.