Poniższy poradnik jest przeznaczony dla nowych użytkowników LiveChata. Zapoznaj się z podstawowymi funkcjami narzędzia, aby już od początku sprawnie móc...
czytaj dalejBlog LiveChat
Jak wdrożyć LiveChat na stronie internetowej?
Wdrożenie narzędzia LiveChat na stronę internetową. Zainstaluj LiveChat za pomocą fragmentu kodu JavaScript. Jeśli jeszcze nie masz konta, załóż je,...
czytaj dalejDlaczego warto korzystać z LiveChat? [5 powodów]
Zdalna obsługa klienta zyskała na znaczeniu jeszcze bardziej, niż dotychczas. 97% kupujących przyznaje, że ma ona wpływ na wybór i...
czytaj dalejLiveChat w sprzedaży kursów e-learning
Wraz z rozwojem mobilności i metod zdalnego nauczania kursy e-learningowe coraz bardziej zyskują na popularności. Najczęściej wykorzystywane są do nauki...
czytaj dalejLiveChat – korzyści dla sklepów internetowych
Wykorzystanie czata w sklepie internetowym daje wiele możliwości i korzyści. Rozmawiaj ze swoimi Klientami, aby podnieść sprzedaż oraz poziom zadowolenia...
czytaj dalejJak aktywizować użytkownika z użyciem gotowych podpowiedzi?
Odpowiednio skonfigurowane i obsługiwane narzędzie LiveChat pozwala na zwiększenie liczby konwersji na naszej stronie internetowej. Dzięki automatycznym zaproszeniom nawiązujemy kontakt...
czytaj dalejFacebook chat plugin: szansa, nie zagrożenie
6 listopada Facebook ogłosił rozpoczęcie beta testów nowej wtyczki. Pozwoli ona klientom na czatowanie z firmami nie tylko na stronie...
czytaj dalejNarzędzie Live Chat dla e-sklepu
Nie znajdziemy sklepu stacjonarnego bez sprzedawcy, dlaczego więc wiele sklepów internetowych zostaje pozostawionych samym sobie? Bez doradcy, niezdecydowany klient prawdopodobnie...
czytaj dalejReklamuj i czatuj, czyli przedłużenie akcji marketingowej na czacie
Odpowiednio ukierunkowana akcja marketingowa ma za zadanie zwiększenia zainteresowania klientów daną ofertą co będzie skutkować także wzrostem ruchu na stronie...
czytaj dalejZastosowanie LiveChat w turystyce
Jednym z ważniejszych czynników wpływającym na wykupienie (lub nie) udziału w imprezie turystycznej jest możliwość utwierdzenia się klienta, że dana...
czytaj dalejKonfiguracja zaproszeń w sklepie internetowym
Czat może być sposobem, dzięki któremu zwiększymy ilość interakcji z klientem na naszej stronie. Jednak aby do tego doszło należy...
czytaj dalejOd czego zacząć wprowadzanie czata?
Obsługa klienta na czacie staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem, chociaż stanowi nowość na rynku polskim. Jeżeli jest to pierwsze...
czytaj dalej