Uzyskiwanie opinii
Zobacz, jak zadowoleni są Twoi Klienci. Mogą zostawić ocenę po zakończeniu czatu, a także napisać dodatkowe komentarze w ankietach.
Oceny
W dowolnym momencie czatu Klienci mogą korzystać z intuicyjnych przycisków „kciuk w górę” lub „kciuk w dół” aby ocenić usługę. Oceny na czacie pokazują agentów, którzy wykonują dobrą robotę i dostarczają cennych informacji na temat stanu Twojej obsługi Klienta.
LiveChat oferuje dedykowany raport dotyczący zadowolenia Klientów. Dodatkowo możesz filtrować zarchiwizowane czaty, aby znaleźć rozmowy ocenione negatywnie. Umożliwia to wykrycie typowych problemów i przekazanie informacji zwrotnych do agentów.
Komentarze oceniające
Oceniając agenta, goście mogą zostawić krótkie komentarze, które dają dodatkowe informacje o tym, co poszło dobrze lub źle podczas czatu.
Ankiety po czacie
Możesz uzyskać bardziej szczegółowe opinie po każdym czacie, korzystając z ankiet po czacie. Skorzystaj z nich, aby wprowadzić bardziej szczegółowy system oceny, np. pięciostopniową skalę, zadaj konkretne pytania dotyczące otrzymanej usługi lub zostaw pole komentarza, które Klient może wypełnić.
Statystyki satysfakcji
Zobacz swoją obsługę Klienta na pierwszy rzut oka, przeglądając raporty LiveChat. Możesz sprawdzić wydajność zespołu obsługi Klienta, przeglądając swoje działania, korzystając z podstawowego raportu statystyk oraz innych raportów dot. czatów.